Komende Strips 2010

Een klein overzicht van de komende strips voor 2010 is al bekend. De pockets voor het komend half jaar zijn toegevoegd aan het jaaroverzicht samen met nog wat andere uitgaven. Zodra er meer bekend is wordt de Komende Strips 2010 pagina aangepast.

Ben jij fan van Donald Duck?
Laat hiernaast je naam en e-mailadres achter en ontvang als eerste het laatste nieuws over Donald Duck in je mailbox!

10 reacties »

  1. door Folkert:

    januari 19, 2010 @ 17:23

    Hoe komen jullie aandeze gegevens het lijkt er verdacht veel op dat het is gejat van mcdrake.nl. Willen jullie de redactie vragen voor de rest van het jaar pleasse!

  2. door Jose:

    januari 19, 2010 @ 18:02

    Thnx!!!

  3. door donald duck fan:

    januari 21, 2010 @ 21:03

    ja, en waar blijft de rest nu?

  4. door admin:

    januari 21, 2010 @ 21:05

    We hebben helaas nog geen reactie gekregen van de redactie van het weekblad.
    Als iemand meer informatie heeft zullen we dat toevoegen.

  5. door Jose:

    april 23, 2010 @ 13:11

    Is er inmiddels al bekend wanneer de rest van de pockets uitkomen dit jaar?
    Groetjes Jos├ę

  6. door Wim Kamp:

    september 2, 2010 @ 11:00

    Ik heb deel 1 t/m 134 van “De beste verhalen van Donald Duck”
    eerst werd gesproken dat het na nr. 131 zou stoppen, toen na 133. Dit jaar ontdekte ik deel 134 D.D. als vaag figuur. Zijn/komen er nog meer??

  7. door samantha:

    oktober 8, 2010 @ 12:03

    ik vind dit leuk !!!!!

  8. door Jos:

    oktober 8, 2010 @ 17:29

    Beste Redactie,

    Deze website vind ik altijd wel leuk om te bekijken, ik vind het alleen jammer dat het niet up-to-date is. Want de komende strips pagina is al aardig wat weken verlopen. En er komen geen nieuwe Avatars. Vroeger was deze website nog regelmatig up-to-date te bekijken, maar tegenwoordig lijkt het een beetje verwaarloosd te worden. Kan hier misschien wat aan veranderd worden? Want dan denk ik ook dat deze pagina meer bezoekers trekt.

  9. door admin:

    oktober 8, 2010 @ 19:29

    Hoi Jos,

    Ik ben inderdaad jaren lang met deze website bezig geweest maar helaas ontbreekt me de tijd en zin om nog vaak de website te updaten.
    Het zoeken van nieuwe informatie en dergelijke kost veel tijd en eigenlijk zijn daar meer vrijwilligers voor nodig.
    Misschien heb je zelf zin om mee te helpen of een idee om het wat levendiger te krijgen :)?

  10. door Jos:

    oktober 13, 2010 @ 19:21

    U kunt beginnen door meer functies toe te voegen aan deze webpagina, door bijvoorbeeld informatie te geven over de verschillende soorten series van Donald Duck, zodat lezers een overzicht krijgen van de soorten series. U kunt bij de series bijbehorende voorbeelden geven. Zo kan de lezer erachter komen welke serie hij of zij het leukste vindt en zo die serie te gaan volgen, door de albums te kopen. Bijvoorbeeld de pockets, dubbelpockets, beste verhalen van (die onlangs is gestopt), grappigste avonturen van, de verhalen van oom dagobert (die is ook al een tijdje uit de druk), de minipockets, de 50-beste verhalen van Donald Duck, vakantieboeken e.d.

    Het zou ook leuk zijn om meer avatars toe te voegen aan deze webpagina. De huidige avatars zijn namelijk ook erg leuk, en het zou leuk zijn om er nog meer te hebben.

    U zou ook kunnen proberen om de komende strips pagina bij te houden, want ik ken geen andere site waar ik de komende strips kan vinden en ik als trouwe lezer van Donald Duck ben vaak wel geïnteresseerd in de komende strips.

    U zou reclame kunnen maken voor deze pagina door acties op te richten, zoals bijvoorbeeld maak de slagzin af en win een donald duck album, of iets dergelijks.

    Ik hoop u hiermee een aantal tips te hebben gegeven,
    Ik heb zelf ook niet echt veel tijd om mee te helpen met deze webpagina, maar ik denk dat u wel vrijwilligers kunt vinden, door daar een nieuwsbericht over te plaatsen en zo de site weer wat levendiger te maken.

    Veel succes!

    Met vriendelijke groet,

    Jos.

RSS feed for comments on this post