Nieuwe avatars Olympische Spelen

De Olympische Spelen zijn volop aan de gang in China. Donald Duck Web heeft speciaal voor deze gelegenheid een aantal leuke avatars voor je gemaakt. Deze kun je gebruiken op fora of bij MSN.

Olympische spelen

9 reacties »

  1. door Donald Duck-fan:

    oktober 4, 2008 @ 13:02

    grappig

  2. door Cees:

    oktober 5, 2008 @ 21:12

    Da’s een mooie tekening van Oom Dagobert bij het artikel over Daan Jippes op deze site.
    Duidelijk afgekeurd voor een Donald Duck album. Wat gebeurt er eigenijk met de originelen van Daan van de Donald Duck als … reeks. Wordt er wel eens te koop aangeboden naar jullie weten?

    Groet,
    Cees van Vliet

  3. door admin:

    oktober 5, 2008 @ 22:39

    Ik ben er niet helemaal zeker van maar volgens mij worden er wel eens originelen aangeboden. Bijvoorbeeld bij de tentoonstelling in Amstelveen toen Donald Duck een jubileum had.

    Je zou Sanoma eens kunnen benaderen met de vraag of Daan Jippes nog originelen verkoopt.

    Veel succes!

  4. door ilonka pellegrom-vlaszaty:

    oktober 30, 2008 @ 21:26

    Haai! Mijn oudste zoon is DD-fan en via Sanoma heb ik al vaak geprobeerd een origineel ‘padvindershandboek’ te pakken te krijgen, ik had er eentje rond 1970-1975. Brengt me meteen op het volgende: Bas(tiaan) en Mau(rits) zijn hoogstwaarschijnlijk familie, neven, als zij tenminste mijn moeder Marlies Krammer als hun tante zien!! Zou misschien leuk zijn contact te maken! Groet, Ilonka.

  5. door Duckfan van Down Under:

    november 6, 2008 @ 21:49

    Waar kan ik de hele poster vinden?

  6. door admin:

    november 7, 2008 @ 12:11

    De poster is gemaakt door Don Rosa.
    Je kunt deze hier vinden: http://duckman.pettho.com/art/aku200039.html

  7. door Duckfan van Down Under:

    februari 6, 2009 @ 17:34

    Ik ken Rosa’s stijl echt wel.

  8. door Kim:

    december 20, 2009 @ 14:55

    Hallo ilonka pellegrom-vlaszaty,

    ik las je berichtje omdat ik namens Bas naar je op zoek gegaan ben via internet. Ik ken Bas(tiaan) dus, en als je wil kan je via mij in contact komen met hem. Ik hoop van je te horen. Mijn e-mail: info@kimalders.com
    groet

    Kim

  9. door Dolf van Graas:

    januari 30, 2012 @ 05:33

    In handen van Harrie Balm ‘himself’! PERSOONLIJK

    Lagere school [wat een woord trouwens].
    Jij kwam soms bij ons thuis [Lange Veerstraat]. Mijn held was Eric de Noorman; die kon je zo maar uit het blote hoofd tekenen. Bewondering alom.

    Vanochtend keek ik in de spiegel en zag plotseling het gezicht van een van de mysterieuze ‘bad guys’ uit een van de verhalen van E. d. N., terwijl tegelijkertijd me je naam te binnen schoot. Jij bent Haarlem trouw gebleven; ik heb een lange tocht via Duitsland, Nijmegen, Soesterberg, Amsterdam, Utrecht, Ter Apel gemaakt en ben uiteindelijk in West Japan op het eiland Shikoku terechtgekomen. Op verwaarloosde terrasvormige rijstvelden hebben we een enigszins theatraal optrekje neergezet, dat in het jaar van oplevering al een prestigieuze Japanse architektuurprijs kreeg. Zie eventueel: google: Landhuis in Sakawa.

    Kun je je mij nog herinneren, een mager, timide ventje?
    Ben zeer gelukkig getrouwd met een Japanse. Het leven in een buitengebied, ver van alle lawaai bevalt bijzonder goed. Wij hebben een redelijk groot terrein, waarop ik probeer een grote variatie van flora te laten groeien en bloeien. Ik sjouw regelmatig met stenen, graaf, zaag, maak muurtjes en paden van boomschijven.
    Ik schrijf je wat fragmentarisch als een vorm van ‘bijpraten’.

    Mijn allerhartelijkste groet,
    Dolf van Graas.

RSS feed for comments on this post