Dubbelpocket Extra 1

Sanoma Media heeft een nieuwe pocket uitgegeven, namelijk Dubbelpocket extra 1: Monsters.

Deze Dubbelpocket gaat 4x per jaar verschijnen.

Je kunt deze pocket vanaf 5 mei kopen voor € 7,45.

nieuw-dubbelpocket-monsters

Ben jij fan van Donald Duck?
Laat hiernaast je naam en e-mailadres achter en ontvang als eerste het laatste nieuws over Donald Duck in je mailbox!

9 reacties »

  1. door Wouter:

    mei 6, 2011 @ 16:51

    Ik had gestemd op ruimte…
    Maar misschien nu meer geluk.
    Ik heb nu gestemd op goudkoorts.
    Stemmen kan via donaldduck.nl

    Gr. Wouter 😉

  2. door Rynaldo:

    mei 20, 2011 @ 14:09

    Wat betreft de Donald Duck Extra, ben ik abonnee maar heb ik geen nr. 5 mogen ontvangen, zou ik misschien van u het e-mailadres van Thom Roep mogen?

    Groeten, Rynaldo.

  3. door admin:

    mei 20, 2011 @ 14:12

    De redactie van de Donald Duck gaat niet over de verspreiding.
    Als je een nummer niet ontvangen hebt kun je het beste even hier kijken: http://www.donaldduck.nl/pagina/klantenservice/

  4. door Vraag:

    mei 31, 2011 @ 19:59

    Waar kun je nou stemmen voor het thema? (graag een volledige link, ik kan niks met alleen donaldduck.nl)

  5. door mark:

    juni 27, 2011 @ 10:21

    ik hoop dat het goudkoorts wordt
    want dat lijkt mij het leukste boek(ik heb er daarom ook op gestemd)

  6. door Wouter:

    juli 30, 2011 @ 17:57

    Beste… vraag?

    Helaas kan je al een poosje niet meer stemmen, als de eerst volgende (ra ra welke?) dubbel pocket extra uitkomt zal daar vast een advertentie in zitten met de informatie voor het stemmen voor boekje 3.
    Zo niet?
    Houd dan deze website in de gaten dan post ik of anderen je de link wel toe.

    Groet,

    Wouter

  7. door Jake:

    augustus 7, 2011 @ 16:24

    Is deze serie alleen via Bol.com te koop?

  8. door Wouter:

    augustus 18, 2011 @ 20:15

    Geen idee Jake (Ga kijken ofzo…),

    Maar voor meneer of mevrouw vraag: http://www.donaldduck.nl/pagina/enquete
    Klik erop om op de pagina te komen voor het stemmen op de DubbelPocketExtra’s

    Gr. Wouter :p

  9. door Wouter:

    augustus 18, 2011 @ 20:22

    Oh ja,

    Heel fijn dat het goudkoorts is die is echt leuk!
    Voor boekje nummero 3 hoop ik eigenlijk dat het ridders word.
    Kben nu nog op vakantie maar daarna ga ik zeker naar de boekhandel of dichtstbijzijnde supermarkt om hem te kopen.
    Hopelijk is hij net zo leuk als (we) verwacht(en).

    Groet,

    Wouter

RSS feed for comments on this post