Donald Duck in Amsterdam

Donald Duck in AmsterdamIn het najaar van 2007 komt Donald Duck naar Amsterdam toe. Om deze gebeurtenis te vieren wordt er een “Donald Duck Amsterdam Special” uitgegeven. Deze special zal uit 68 pagina’s bestaan, waarvan 42 strippagina’s. Het nummer zal waarschijnlijk op 12 oktober 2007 verschijnen, in een oplage van 100.000 stuks.

Donald Duck zal deze locaties aandoen:

  • Willemstad (Curaçao)
  • De Dam
  • Damrak (straat in Amsterdam tussen de Dam en het Centraal Station)
  • Een trein
  • Een vliegtuig
  • Schiphol
  • Stopera (het Muziektheater)
  • Waterlooplein
  • Lijn 24 (GVB) (de Amsterdamse tram)

Bron afbeelding: Donald Duck nieuwtjesbrief (11-10-2007)

Ben jij fan van Donald Duck?
Laat hiernaast je naam en e-mailadres achter en ontvang als eerste het laatste nieuws over Donald Duck in je mailbox!

16 reacties »

  1. door Donald Duck:

    augustus 24, 2007 @ 23:18

    Zelfde nummer als Donald Duck weekblad 43-2007 neem ik aan?

  2. door pim bunk:

    oktober 4, 2007 @ 10:37

    en waar en hoe kom ik aan dit exemplaar ?

  3. door rynaldo:

    oktober 7, 2007 @ 11:58

    Het is gewoon een EXTRA DONALD DUCK net als kerst vorig jaar en sinterklaas in 2005 snappie

  4. door Donald Duck:

    oktober 9, 2007 @ 19:11

    Klopt, en hij ligt vanaf 12 oktober 2007 in de winkels.

  5. door gonneke:

    oktober 10, 2007 @ 18:56

    krijg je hem bij de donald duck of moet je als nog halen

  6. door FLoriz:

    oktober 10, 2007 @ 19:08

    Ja idd krijg je heb bij je abbonement of niet?

  7. door Jellle:

    oktober 11, 2007 @ 07:19

    Nee, Je moet hem los kopen !!
    Maar hij is niet eens door een nederlander getekend hij is getekend door een braziliaan die nog nooit van nederland gehoort had en hij had dus een paar foto’s van Nederland gekregen!

  8. door Gerson:

    oktober 11, 2007 @ 11:53

    Misschien interessant, een link met de schrijver van het verhaal: Jan Kruse.
    http://blogger.xs4all.nl/gerson/archive/2007/10/11/303706.aspx

  9. door gonneke:

    oktober 12, 2007 @ 14:09

    heb hem gehaald

  10. door admin:

    oktober 12, 2007 @ 19:03

    De uitgave ligt nu in de winkel voor 3,50€.

  11. door FLoriz:

    oktober 15, 2007 @ 08:38

    ook duur 😛

  12. door renee:

    november 22, 2007 @ 20:00

    ook niet duidelijk of je hem kunt kopen

  13. door Ronald:

    januari 17, 2008 @ 16:31

    Ik heb hem lekker :p

  14. door Jacqueline Kruithof:

    februari 6, 2008 @ 13:45

    Hi, een goed vriendje heeft een grote wens bij mij neergelegd, hij wil zó graag Donald Duck in Amsterdam hebben; wie kan mij helpen of wil zijn exemplaar verkopen..hoop dat ik zijn wens kan invullen…

  15. door Joyce:

    mei 6, 2010 @ 13:48

    Is dit dezelfde special als nu in 2010 wordt aangeboden bij een proefabonnement op het Parool..?

  16. door daan:

    juli 15, 2010 @ 18:48

    Jmmr, Kan niet meer kopen in 2010 :l

RSS feed for comments on this post